VoIP για Call Centers
Καινοτόμες λύσεις επικοινωνίας για Call Centers
Η διανομή μεγάλων ποσοτήτων εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων που πραγματοποιούνται από τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών δεν είναι εύκολη υπόθεση.
Τα τηλεφωνικά κέντρα καλούνται να διαχειριστούν έναν από τους πιο ευαίσθητους τομείς λειτουργίας μιας εταιρείας. Αυτόν της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης των πελατών της. Έτσι τo κάθε call center, είτε είναι εσωτερικό τμήμα μιας επιχείρησης είτε εξωτερικός οργανισμός, αποτελεί την καρδιά της επιχείρησης.
Τα 3 βασικά προβλήματα που συχνά αντιμετωπίζει ένα τηλεφωνικό κέντρο, είναι το υψηλό κόστος υποδομών, τα ζητήματα τεχνικής υποστήριξης και η ανάγκη ενσωμάτωσης νέων τεχνολογιών. Σε αυτά έρχονται να προστεθούν ο συνεχώς αυξανόμενος χρόνος που απαιτείται για τη διαχείριση των κλήσεων καθώς και η ανάγκη για υψηλής ποιότητας τηλεφωνία που θα παρέχει μείωση θορύβου και κρυστάλλινη φωνή.
Με το Cloud Dialer, ένα έξυπνο αυτοματοποιημένο σύστημα τηλεφωνικής κλήσης για τη διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων, μπορείτε να συνδεθείτε και να φιλτράρετε δυνητικούς πελάτες με οποιοδήποτε κριτήριο, δημιουργώντας καμπάνιες μέσα σε λίγα λεπτά. Επιπλέον μπορείτε να επεξεργαστείτε τεράστιες βάσεις δεδομένων με μέγιστη αποτελεσματικότητα και ευκολία.
Στη VOICELAND γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα πώς να υποστηρίξουμε εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες call centers, προσφέροντάς τους άριστη ποιότητα VoIP τηλεφωνίας και προηγμένες τεχνολογικές λύσεις σε πολύ οικονομικές τιμές.
Ψηφιακές δυνατότητες με οικονομικά οφέλη για Call Centers
Οι δυνατότητες που σας προσφέρουμε
με την τεχνογνωσία του εξειδικευμένου μας προσωπικού
3CX τηλεφωνικό κέντρο
με δυνατότητα Video Conference
100% Παραμετροποίηση
για κάθε νέα γραμμή/σταθμό από την ομάδα μας
24/7
υποστήριξη και live support
Απεριόριστο Ticketing
για θέματα αλλαγών ή ρυθμίσεων τηλεφωνικού κέντρου
Δωρεάν μελέτη
τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών
Ενιαία χρέωση σε Ελλάδα
και Eυρωπαϊκή Eνωση
Δωρεάν κανάλια
φωνής για όλους
Χρέωση ανά δευτερόλεπτο,
από το πρώτο δευτερόλεπτο
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα
Μείωση παγίων
Πάγιο τηλεφωνικού αριθμού από €15 Ευρώ το χρόνο
Όφελος στα έξοδα συντήρησης
Τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud από €50 Ευρώ το χρόνο
Αύξηση Παραγωγικότητας
Με τα δωρεάν καναλια φωνής δεν χάνετε πλέον καμία κλήση
Έλεγχος κόστους
Δείτε online ανά πάσα ώρα τι πληρώνετε χωρίς κρυφές χρεώσεις